سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آمارهای ارائه شده توسط احمدی‌نژاد و موسوی

چه کسی دروغ می گوید؟

ضریب جینی

الف) نمودار ارائه شده توسط آقای موسوی در مناظره با آقای کروبی به عنوان نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد با نموداری که احمدی نژاد در مناظره با آقای کروبی ارائه کرده تفاوت دارد:

نمودار ارائه شده توسط موسوی از سه لحاظ با نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد تفاوت دارد:

1- تعداد سال های ارائه شده

2- محل ترانکیت(معمولا در نمایش ضریب جینی برای نشان دادن تفاوت های کوچک که غالبا در حد چند ده هزارم درصد است از روش ترانکیت(Truncate) استفاده می کنند. در واقع هر دو نمودار احمدی نژاد و موسوی ترانکیت شده است تا تفاوت اندک میان ضریب جینی سال های مختلف برای بیننده قابل درک باشد اما در نمودار آقای موسوی از مبدا دیگری به غیر از مبدا استفاده شده توسط احمدی نژاد استفاده گردیده بود.) نمودار احمدی نژاد از نمودار اداعایی موسوی پایین تر است. به طوری که مبدا محور Yدر نمودار احمدی نژاد عدد 0.36 و در نمودار موسوی 0.38 می باشد. به همین دلیل اختلاف بین میله ها در نمودار مربوط به موسوی بسیار بیشتر
به نظر می رسد.

3- حداکثر مقدار ممکن در محور Y در این دو نمودار با یکدیگر تفاوت داشته و این عامل نیز به بیشتر به نظر رسیدن اختلاف بین میله ها می انجامد.

ب) حال فرض می کنیم که موسوی می خواسته تنها بر سال های دولت احمدی نژاد تمرکز کند. از این رو می توان تصور کرد که نمودار ادعایی وی از نظر شکلی و سال های بررسی با نمودار آقای احمدی نژاد تفاوت داشته باشد. اما مشکل اینجاست که نموداری که آقای موسوی آن را نمودار احمدی نژاد می داند از آمار رسمی ضریب جینی سال های 83، 84، 85 و 87 استفاده کرده، در حالی که عنوان سال های نمودار را به صورت نادرستی به ترتیب 84، 85، 86 و 87 ذکر کرده است.

ضریب جینی در سالهای مختلف طبق اعلام بانک مرکزی به شرح ذیل بوده است:

با توجه به نموداری که آقای موسوی به عنوان نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد عنوان کرده است قابل مشاهده است که برای سال 1384 ضریب جینی0،3996 ذکر گردیده که در واقع ضریب جینی سال 1383 می باشد. همینطور برای سال 1385 ضریب جینی0،4023 نوشته شده که در واقع ضریب جینی سال 1384 بوده است. همچنین برای سال 1386 از ضریب جینی اعلام شده توسط بانک مرکزی در سال 1385 یعنی عدد0،4004 استفاده شده است. در این نمودار برای سال 1387 از ضریب جینی اعلام شده توسط آقای احمدی نژاد برای سال 1387 یعین عدد0،3897 استفاده گردیده است. همچنین همانطور که در بند 2 بخش الف اشاره گردید نمودار ضریب جینی ادعایی آقای موسوی در عدد0،38 ترانکیت گردیده است.

ولی نموداری که آقای موسوی حقیقت ضریب جینی کشور می نامد ایشان ضریب جینی سال 1386 را به عنوان ضریب جینی سال 1387، ضریب جینی سال 1385 را به عنوان ضریب جینی سال 1386، ضریب جینی سال 1384 را به عنوان ضریب جینی سال 1385 و بالاخره ضریب جینی سال 1383 را به عنوان ضریب جینی سال 1384 معرفی کرده است. همچنین ترانکیت این نمودار در عدد دیگری یعنی0،397 قرار داده شده و تفاوت قابل توجهی میان حداکثر ممکن در محور Y این دو نمودار وجود دارد. این دو عامل باعث گردیده است که حتی تطابق بصری سال های مشابه این دو نمودار نیز غیر ممکن گردد.

از این رو تفاوت های میان نمودار ادعایی ایشان به عنوان نمودار ارائه شده توسط احمدی نژاد و نمودار ادعایی به عنوان نمودار واقعی جامعه بسیار زیاد بوده و به هیچ وجه شباهتی میان آن ها دیده نمی شود. این عدم شباهت به دلیل یکسان نبودن مقیاس های سنجش آن ها و همچنین نادرست و متفاوت بودن ضریب جینی مربوط به هر سال در این دو نمودار می باشد.

نموداری که آقای موسوی مدعی شده احمدی نژاد شبیه آن را نشان داده است (سمت راست) و نموداری که ایشان مدعی است که نمودار واقعی ضریب جینی کشور می باشد (سمت چپ)

شهاب


[ سه شنبه 88/3/19 ] [ 8:36 عصر ] [ ] [ نظر ]

:: لا حول و لا قوّة الا بالله العلی العظیم ::
                                                   
حالا که به ما رأی نمی‌دهید...
هتاکی بی‌سابقه‌ی مدعیان اخلاق به مردم در روزنامه‌ی وابسته به موسوی

در حالی که نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی حاکی از پیروزی قاطع دکتر احمدی‌نژاد می‌باشد، توهین مدعیان اخلاق به ملت ایران، شدت گرفته است.

    

 روزنامه کلمه سبز امروز در صفحه‌ی 11 در کنار نوشته‌ای با عنوان "تحلیل شیوه احمدی‌نژاد در تحریف نرخ تورم" کاریکاتور بسیار توهین‌آمیزی را درخصوص ملت ایران منتشر کرد.

مطمئن شدن جریان تجدیدنظرطلب از بی‌فایده بودن دروغ‌گویی‌ها و رأی قطعی دکتر احمدی‌نژاد، این جریان را مانند انتخابات 84 به هتاکی علیه ملت انداخته است.

                                                                                                              

پنج دستورالعمل کمیته ایکس برای روزهای پایانی انتخابات

                                                                              
براساس گزاش های بدست آمده پس از شکست میرحسین موسوی در مناظره با محمود احمدی نژاد ،کمیته x   ضمن بررسی این موضوع سه محور را دردستور کارخود قرار داد .
براساس گزاش های بدست آمده پس از شکست میرحسین موسوی در مناظره با محمود احمدی نژاد ،کمیته ایکس  ضمن بررسی این موضوع سه محور را دردستور کارخود قرار داد.این سه محور عبارتند از:
الف- رقابت همه جانبه
ب- تحریم انتخابات
ج- تحریم و رقابت(انصراف یکی از کاندیداهای اصلاح طلب)
دراین جلسه همچنین با تاکید بررقابت درانتخابات 5 دستورالعمل به شرح زیر به تصویب رسیده است:
1- انجام تبلیغات پرحجم و تخریب سنگین احمدی نژاد با کلماتی مثل دروغگو و بی ادبی و ...
2- رادیکال ساختن شعارها درجهت تخریب رهبری
3- تلاش برای رویگردانی نخبگان از احمدی نژاد
4- تلاش برای فعال کردن اعضای خبرگان رهبری جهت زدن نامه به رهبر انقلاب
5- بوجود آوردن یک حادثه ناگهانی برای ایجاد یک شوک فلج کننده در افکار عمومی
گفتنی است این 5 دستورالعمل برای اجرایی شدن به چهره های با نفوذ ارایه و نیروهای عملیاتی را نیز در این زمینه توجیه ساخته اند.

                    
و امّا پاسخ کوبنده ی مردم:

گزارش تصویری:
اجتماع میلیونی حامیان دکتر حاج محمود احمدی‌نژاد در مصلی ی بزرگ امام خمینی(ره)

اجتماع میلیونی حامیان دکتر احمدی‌نژاد عصر روز دوشنبه در مصلای بزرگ تهران برگزار شد. در این گردهمایی بزرگ، رئیس‌جمهور به دلیل ازدحام بی‌سابقه‌ی جمعیت موفق به حضور در سالن محل سخنرانی نشد و به دلیل جلوگیری از آسیب جانی به حتی یک نفر از هواداران، سخنرانی را به زمان دیگری موکول کرد.

:: ماشاء الله ولا حول و لا قوّة الا بالله العلی العظیم ::
 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَجِ .

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ .


                    


شهاب


[ سه شنبه 88/3/19 ] [ 4:32 عصر ] [ ] [ نظر ]

:: یَاذالجلالِ وَ الاِکرام ::

                                                   


                                                   
.* اینجانب‌ هیچ‌ گاه‌ نگفته‌ و نمی‌گویم‌ که‌ امروز در این‌ جمهوری‌ به‌ اسلام‌ بزرگ‌ با همه ی ابعادش‌ عمل‌ می‌شود و اشخاصی‌ از روی‌ جهالت‌ و عقده‌ و بی‌انضباطی‌ برخلاف‌ مقرّرات‌ اسلام‌ عمل‌ نمی‌کنند ، لکن‌ عرض‌ می‌کنم‌ که‌ قوة‌ مقننه‌ و قضاییه‌ و اجراییه‌ با زحمات‌ جانفرسا کوشش‌ در اسلامی‌ کردن‌ این‌ کشور می‌کنند و ملتِ دهها میلیونی‌ نیز طرفدار و مددکار آنان‌ هستند؛ و اگر این‌ اقلیّت‌ اشکالتراش‌ و کارشکن‌ به‌ کمک‌ بشتابند، تحقق‌ این‌ آمال‌ آسانتر و سریعتر خواهد بود. و اگر خدای‌ نخواسته‌ اینان‌ به‌ خود نیایند، چون‌ تودة‌ میلیونی‌ بیدار شده‌ و متوجه‌ مسائل‌ است‌ و در صحنه‌ حاضر است‌، آمال‌ انسانی‌ ـ اسلامی‌ به‌ خواست‌ خداوند متعال‌ جامه ی‌ عمل‌ به‌ طور چشمگیر خواهد پوشید و کجروان‌ و اشکالتراشان‌ در مقابل‌ این‌ سیل‌ خروشان‌ نخواهند توانست‌ مقاومت‌ کنند. {فرازی از وصیّت نامه ی سیاسی الهی امام روح الله خمینی(ره)}

.* نعمت بزرگ حضور مردم، هدیه‏ى انقلاب به ماست. قرنهاى متمادى در کشور ما سپرى شد ، حکومت‏هایى آمدند و رفتند ، بدون این‏که مردم کوچکترین نقشى در تعیین این دولتها و گزینش آنها داشته باشند. انقلاب میدان را براى مردم ما باز کرد. مردم‏سالارى در کشور ما، یک مردم‏سالارىِ حقیقىِ متکى به ایمان است. مردم از روى احساس وظیفه‏ى دینى است که در عرصه‏ى انتخابات وارد مى‏شوند و طبق تشخیصِ خود گزینش مى‏کنند و رأى خود را به صندوق مى‏اندازند.(مقام معظّم رهبری ، حضرت آیت الله العظمی آقا سیّد علی خامنه ای(دام ظلّه البارد)}

                                                   
*چند درد دل انتخاباتی:

*دوستانی که فکر می کنند ، چه رای بدهند و چه رای ندهند رئیس جمهور انتخاب شده و رای اونها در این انتخاب تاثیری نداره ، هنوز انقلاب الهی ما را نشناخته اند و نیاز به کمی دقّت و مطالعه ی بیشتر و البته انصاف دارند.

* دو نکته ی اساسی در همه ی انتخابات و خصوصاً این انتخابات پیش رو بسیار بسیار حائز اهمیّته:

*اوّل: شرکت خود و شرکت دادن حدّ اکثری دیگران در انتخابات به عنوان یک تکلیف.

*دوم: افزودن به میزان مشارکت آگاهانه ی خود و اطرافیان در انتخاب اصلح.

*متاسّفانه خبرهایی هست که حاکی از اینه که آنان که سالهای سال دندان تیز کرده اند و کینه ی دیرینه از این انقلاب شکوهمند اسلامی که یادگار گرانبهای امام عزیزمون(ره) و میراث خون  هزاران شهید است ، می خواهند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و ضربه ی مهلکی به این نظام الهی بزنند و امیدواریم این بار نیز با عنایت الهی(جلّ جلاله) و تاییدات حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر رهبر عزیزمون ، توطئه هاشون نقش بر آب بشه. 

*بنا بر تکلیف شرعی ، از همه ی عزیزان تقاضای عاجزانه دارم که موضوع انتخابات رو در نهایت بینش اعتقادی و سیاسی ، هوشیارانه با دقّت دنبال نمایند و به تمامی وظایف شرعی و سیاسی خود با تکیه بر این کلام شیوای امام عزیزمون که فرمودند: *سیاست ما عین دیانت ماست. * عمل نمایند.

  خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی (عج) 
                             
  از نهضت خمینی(ره) محافظت بفرما.


شهاب


[ یکشنبه 88/3/17 ] [ 4:4 عصر ] [ ] [ نظر ]

 

.:: یَا رَبَّ العَالمین ::.

کربلا یعنی که یار رهبری

از حسین عصر خود فرمانبری

*سالروز آغاز ولایت و رهبری مقتدا و نور چشم و عزیزمون ، مقام معظّم رهبری ، حضرت آیت الله العظمی آقا سیّد علی خامنه ای(دام ظلّه البارد) رو به ساحت مقدّس آقا امام زمان(عجّل الله تعالی فرجه) و فدائیان ولایت ، تهنیت عرض می نمایم.

سونامی ایرانی

"سونامی ایرانی" عنوان فیلمنامه ای کوتاه است که 4 روز قبل از انتخابات 84 توسط ابوالقاسم طالبی کاگردان نام‌آشنای سینما و تلویزیون نوشته شد و 2 روز قبل از انتخابات، در صفحه‌ی اول روزنامه "سیاست روز" منتشر و نهایتاً توسط مردم ایران ساخته شد.

این فیلمنامه درممطبوعات و سایت های خبری انعکاس وسیعی پیدا کرد و کلمه سونامی آن، بارها توسط سیاستمداران و... تکرار شد. این فیلمنامه زیبا، با توجه تشابه فضای کنونی با سال 84، بازخوانی می‌شود:


 

خارجی- روز- مکه

آفتاب گرمای خود را به رخ زمین می کشد. زمین تفتیده شده. پیامبر اسلام(ص) در کنار بلال حبشی ایستاده و به روی او لبخند می زند، چنان که همه بدانند بلال جزء ستاد مرکزی مرد فاتح میدان است. بلال با اشاره‌ی رسول خدا(ص) از کعبه بالا می رود تا اذان بگوید. یاران اصیل پیامبر(ص)، مردانی با چهره های مصمّم و قلب‌های صمیمی و دستان آماده برای فداکاری و ساختن امپراتوری اسلام در سراسر جهان با صدای اذان بلال برای نماز آماده می شوند. دوربین به پنجره ای نزدیک می شود. یکی از سران اشراف مکه عصبی است و زیر لب مطلبی را به همسرش که کنار او ایستاده می گوید.

مرد: محمد، بلال سیاه حبشی را عزیزتر از ما می داند.

زن: محمد به قلب ها می نگرد نه به قالب ها.

دوربین بر فراز شهر مکه اوج می گیرد و سپس به طرف آسمان می چرخد. تصویری از نور خورشید قاب تصویر را سفید می کند. لحظه ای بعد دوربین به سمت زمین می چرخد.

ایران- روز- 15 قرن بعد

آفتاب تیرماه بر خیابان‌های شهر تهران می تابد. مردمی از جنس همان کسانی که گرد پیامبر(ص) بودند، در صف رأی دادن به کاندیدای ریاست جمهوری ایستاده اند. دوربین پایین می آید و به یک دختر حدوداً 20 ساله که همراه مادرش در صف ایستاده، نزدیک می شود. دختر به دوربین لبخند می زند، گزارشگر از دختر سؤال می کند.

گزارشگر: خانم به کی رأی می دهید؟

دختر: دکتر احمدی‌نژاد

گزارشگر: چرا؟

دختر: چرا نه؟

گزارشگر: خب کت و شلوار قیمتی نمی پوشه. چهره اش یه کمی آخه می دونید...

دختر: 2 ساله عقد کردم، هر چی تلاش می کنیم، نمی تونیم یه آپارتمان 40 متری اجاره کنیم. مشکل من اینه نه کت و شلوار و چهره و...

گزارشگر: اون یکی کاندیدا هم می تونه

دختر: من به دنیا نیامده بودم که اون یکی همه جا رئیس بوده و هنوز هست، اگه می خواست یا می تونست انجام داده بود.

گزارشگر از مادر دختر سئوال می کند.

گزارشگر: خانم شما به کی رأی می دهید؟

زن: این دخترمه، از روش (با بغض) خجالت می کشم هنوز نتونستم چهار تا تکه جهیزیه براش بخرم.

دوربین از از صف زنان فاصله می گیرد. به طرف صف مردان می رود. پیرمردی عصازنان خود را به ته صف می رساند، دوربین به چهره‌ی خسته‌ی او که چند قطره عرق روی آن نشسته نزدیک می شود.

گزارشگر: پدر به کی رأی می دی؟

پیرمرد: به رجایی.

گزارشگر: رجایی که سال 60 ترور شد.

پیرمرد: جسمش ترور شد، راهش هست.

گزارشگر: مگه اون یکی کاندیدا مخالف راه رجاییه؟

پیرمرد: رجایی تعطیلات فرنگ و کیش نمی رفت. رجایی ساده زیستی را ریا نمی دانست. رجایی منت سر مردم نمی گذاشت. رجایی...

جوانی که جلوی پیرمرد ایستاده، برمی گردد و چنان که گویی از اول به مصاحبه گوش می داد، سینه اش را جلو می دهد و گوش های شکسته اش را به رخ می کشد.

جوان: اصلاً جمهوری شده سلطنتی که پست جمهوری یعنی چند سال خدمت. برو کنار تشک، مدال آور تربیت کن.

گزارشگر: مملکت گردانی آخه چیز سختی است، می دونید؟

جوان: ببین داداشم، ما ورزشکارا می گیم خیلی یل باشی، دو دوره المپیک بسه دیگه. حتماً باید بخوری زمین یه ملت زانوی غم بغل می‌گیرد. بیا کنار بذار برو بچه های یل جوان‌تر استخوان‌دار برن وسط. اگه خسته شدن بادشونم بزن، بهشون افتخار کن.

گزارشگر: شما به کی رأی می دین؟

جوان: یه یل که آمادگی آوردن مدال داشته باشه. هی مدال 30 سال پیش رو به رخمون نکشه. به احمدی‌نژاد.

گزارشگر: مملکت که تشک کشتی نیست.

جوان: پشت گوشای من مخملیه.

گزارشگر نگاهی می کند، لبخندی می زند.

گزارشگر: یعنی چی؟

جوان: یعنی خرم

گزارشگر: قبل از تولد من، او آقا و تمام فامیلش سرکنار بودند. حالا می گه یکصدهزار تومان میدم. خونه می دم. چی و چی می دم، شما رأی بدین. اصلاً رأی من فروشی نیست، برو عزیزم.

پیرمرد پشت سر جوان دوباره خود را به جلوی دوربین می رساند و با تعصب خاصی به بحث وارد می شود، چند نفر دیگر از رأی دهندگان هم گرد دوربین جمع شده اند.

پیرمرد: اینا همیشه بازنشستگی ما رو با تأخیر می دن یا داشتند و نمی دادند و اگه نداشتند حالا از کجا میارن، می خوان به هر نفری صد هزارتومان بدن.

جوان که کمی عصبی شده، سرش را داخل کادر دوربین کنار صورت پیرمرد می کند.

جوان: بابا بزرگم خدا رحمتش کنه، نور به قبرش بباره می گفت: زمون شاه، با مینی بوس از ده می بردنشون شهر رأی بدن، هر شناسنامه ای یه دست چلوکباب می دادن. ای بابا با این حرف ها ما که برگشتیم به زمون بابابزرگم، اف داره واسه مملکت. دست بردارین. جمهوریه. مسئولین باید عوض بشن. چه پول کباب بدن چه ندن.

چند نفر از ناظرین انتخابات به طرف دوربین می آیند اما دوربین از محل رأی گیری فاصله می گیرد. سپس با اوج گرفتن، چند محل رأی گیری را همزمان در یک لانگ شات می بینیم. دوربین همچنان اوج می گیرد و سپس با یک چرخش از زمین به طرف آسمان، لکه ابری که گویی آخرین قطرات باران بهاری را در خود جای داده، قاب تصویر را پر می کند.

ستاد انتخابات وزارت کشور- روز بعد- داخلی

در ستاد انتخابات ولوله ای برپاست. چند آقازاده با چهره های برافروخته به این‌طرف و آن‌طرف می دوند. چند وزیر که سابقه وزارتشان از ربع قرن کمی کمتر است هم سعی دارند آقازاده ها را آرام کنند. رفتار وزرای ربع قرنی چنان است که گویی قرار بوده تا آخر عمر وزیر باشند و آقازاده ها هم رفتارشان و حرف زدنشان به‌‌گونه ای است که قرار بوده ریاست حکومت بعد از این دوره به آنان ارث برسد.

چند کارمند که خود را با رایانه مشغول نشان می دهند، گرد هم جمعند و ضمن کنترل آمار رأی دهندگان هر کدام چیزی می گویند.

اولی: ا... پسر، احمدی‌نژاد تو مشهدم خیلی بالاست.

دومی: اصفهانی ها خیلی مردی کردن، بیشتر از دوره اول بهش رأی دادن.

سومی: این همه تخریب رو مردم تهرانم اثر نداشت.

و مردی که پشت رایانه نشسته، سربرمی گرداند و به همکارانش تذکر می دهد.

مرد: بچه ها لبخند نزنین، خودتونو ناراحت نشون بدین، می دونیم که رأی مردم برا اینا عین سونامیه.

تصویر روی نام دکتر احمدی‌نژاد و ارقامی روی صفحه مانیتور کامپیوتر فیکس می شود.


 به امید سونامی بزرگ تر در راه 

شهاب


[ شنبه 88/3/16 ] [ 1:50 صبح ] [ ] [ نظر ]

درد دلی با امام و مقتدایمان خمینی عزیز(ره)


اماما در این بیست سالی که در میان ما نبودی بعضی از یاران و نزدیکان انقلاب به مرور روح ساده زیستی از ایشان رخت بر بست و برخی با عناوین مختلف از امتیازات و ثروتها و قدرتهایی برخوردار شدند.



این افراد با نفوذ در ارکان قدرت سعی نمودند تا ثروت اندوزی و اشرافیگری را به عنوان یک ارزش جلوه داده و برخی مقاطع، مسیر انقلاب را به سمتی ببرند.

این جریان امروز با حربه های جنگ روانی و تخریب دولت بدنبال کنار زدن فرزندان انقلاب و بازگشت به قدرت و سر نوشت مردم هستند.
اماما دلم برای مظلومیت سید و سالار انقلاب، رهبر فرزانه و مظلوم آیت الله خامنه ای، خیلی بی تابی می کند او در میان این خناسان و دنیاطلبان تنهاست؛ آنها از هر طرف ایشان  را احاطه و در صدد حذف او هستند.



آقا جان ؛ ترا به پهلوی شکسته مادرت زهرا(س) باز هم برای موفقیت او و سرافرازی نظام اسلامی دعا کن.
سرباز کوچک شما مریم سادات




برگرفته از وبلاگ *شکوفه ی عصمت* http://pakki.parsiblog.com/
با تشکر از گدای فاطمه ی بزرگوار.



مَن یَتَّقِ الله یَجعَل لَهُ مَخرَجاً مِن حَیثُ لا یَحتَسِب.

هرکس تقوا پیشه کند خداوند راهی را برایش قرار می دهد که هرگز به آن فکر نمی کرد.


*سخنی هم با دکتر محمود احمدی نژاد:
.* خدا قوّت دکتر! *.

مناظره را دیدیم دکتر!
در آستانه ی سالگرد ارتحال ملکوتی بزرگمرد تاریخ ، حضرت امام خمینی(ره)و در حالیکه قبلمان مالامال از غم فراغ آن عزیز است دعا می کنیم که ان شاء الله در این راه پربرکت که آرزوی امام راحلمان بود که روزی برسد و این دولت به دست یک غیرروحانی اداره شود موفّق و مویّد باشید.

 شما اوّلین کسی هستید که چهار سال این دولت را اداره کردید و ملّت ما همچنان عزّتمندند و سر خود را بالا گرفته اند. دوران کوتاه دولت شهید رجایی و وقایع ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامیمان این مجال را نداد که این ملّت طعم دولت مدّ نظر امام راحلمان(ره) را بچشند. امّا در چهار سال گذشته این امر محقّق شد و با عنایت الهی و اراده ی این ملّت بی نظیر ، سوئیچ ماشین اداره ی کشور به شما سپرده شد.
حاجی ، این ملّت چیز زیادی از شما نمی خواهند ، سرعت رسیدن به مطالبتشان را نمی خواهند بلکه سلامت و دقّت در امور و صلابت شما را در برابر زورگویان داخلی و خارجی خواهانند. نمی خواهند فقط گرد و خاک کنید بلکه می خواهند عزّتشان حفظ شود.
این ملّت حتی حاضرند درست مثل خود شما همانطور که در دوران انقلاب و دفاع مقدّس جانشان را در دست گرفتند و به میدان آمدند در کنار شما با استکبار و مافیای داخلی و خارجی که هدفشان تیشه به ریشه ی این انقلاب زدن بود جنگیدند ، پابه پای شما جهاد کنند چرا که دریافته اند شما از جنس خودشانید.

اما وای به حالتان اگر روزی جنستان را بهتر از جنس آنها بدانید! شکّ نکنید که همان روز یا نهایتاً با کمی فاصله ی زمانی به حسابتان خواهند رسید.

پس بترسید از روز حساب و بترسید از زمانی که جنستان را عوض کنید! یا کم فروشی کنید! و می دانید که:

وَیلٌ لِلمُطَفِفین.

وای به حال کم فروشان!


موفّق باشید.



شهاب


[ چهارشنبه 88/3/13 ] [ 8:46 عصر ] [ ] [ نظر ]
   1   2      >
درباره وبلاگ

بیاد شهدای گمنام!!! برای بچه های تفحص و برای آنهایی که به دنبال گمشده ی خود می گردند هیچ لحظه ای زیباتر از لحظه ی کشف پیکر شهید نیست. اما زیباتر از آن لحظه ای است که زیر نور آفتاب یا چراغ قوه پلاکی بدرخشد. در طلاییه وقتی زمین را می شکافتیم پیکر مطهر شهیدی نمایان شد که همراه او یک دفتر قطور اما کوچک بود ؛ شبیه دفتری که بیشتر مداحان از آن استفاده می کنند. برگ های دفتر به خاطر گل گرفتگی به هم چسبیده بود و باز نمی شد . آن را پاک کردم . به سختی بازش کردم بالای اولین صفحه اش نوشته بود: عمه بیا گمشده پیدا شده!
لینک دوستان
امکانات وب