سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

.:: یَااِلَهَ العَالَمین ::.



در ما غرور طلحه کشی پا گرفته است

وقتی زبیر خرده به مـولا گرفته است


اینجا که کوفه نیست که تنها شود علـــی

این سرزمین طنین *اَطَعـــنَا * گرفته است


بین خمـین و خامـنه دیوار و مرز نیست

لبـّـــیک ما حریم زمان را گرفته است!


*پیشاپیش ، عیـــد میلاد فرخنده ی اشرف کائنات ، پیامبر رحمت ، حضرت ختمی مرتبت ، محمّــد مصطــفی(صلوات الله و سلامه علیه)

و فرزند بزرگوارشون
حضرت امام صــــادق(علیه السّلام)

 را به محضر مبارک حضرت ولیّ عصـــر(عج)

و تمامی شما خوبان تبــریک و تهنیــت و شــادباش عرض می نمایم. ان شاء الله بتونیم به معنای واقعی مسلمان باشیم و در این راه از خودشون طلب یاری می جوئیم.


*سلام بر دلبر و مولا و آقامون حجة ابن الحسن المهدی(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء).

*درود بر نائب شایسته ی حضرت صاحب الزّمان(عج) ، نور چشمانمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظلّه العالی).


سلامتیشون صلوات.


اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّـل فَرَجَـهُم وَفَرَجَـنَابِهِم.


[ شنبه 89/11/30 ] [ 9:24 عصر ] [ ] [ نظر ]

 



.:: یَارَبّ النّوُرِ ::.


*رسول خدا صلّی الله علیه و آله فرمودند:

اُدعُوا اللهَ وَ اَنتم مُوقِنونَ بِالاِجابَةِ وَاعلَموا اَنَّ اللهَ لا یَستَجِیبُ دُعاءَ مِن قَلبِ غافِلٍ لاه؛

خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از قلب غافل بیخبر نمی پذیرد.(کنز العمال، ج2، ص72)


*امام حسن مجتبی علیه السّلام فرمودند:

المَسؤولُ حُرّ حَتی یَعِد ، وَ مُستَرِقُ المَسئولِ حَتی یَنجَز؛

انسان تا وعده نداده ، آزاد است . اما وقتی وعده میدهد زیر بار مسؤولیت میرود، و تا به وعده اش عمل نکند رها نخواهد شد .(بحار الانوار،ج78،ص113)


*امام رضا علیه السّلام فرمودند:

مَن حاسَبَ نَفسَهُ رَبَحَ وَمَن غَفَلَ عَنهَا خَسِر؛

آن کسى که نفسش را محاسبه کند، سود برده است و آن کسى که از محاسبه ی نفس غافل بماند، زیان دیده است.(بحار الأنوار، ج 78، ص 352، باب 26، ح 9)
 

.* ایّام رحلت پیامبر گرانقدر اسلام ، حضرت ختم المرسلین ، محمّد مصطفی(صلوات الله و سلامه علیه) و شهادت سبط الرّسول ، امام حسن مجتبی(علیه السّلام) و عالم آل محمّد ، امام علی ابن موسی الرّضا(علیه السّلام) را خدمت قطب عالم امکان ، حضرت حجة ابن الحسن المهدی(عجّل الله تعالی فرجه) و تمامی شما خوبان تسلیت عرض می نمایم و التماس الماس ناب دعا. *.


اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَجَ

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمَّـدٍ وَعَجِّـل فَرَجَـهُم وَفَرَجَـنَابِهِم


[ چهارشنبه 89/11/13 ] [ 10:53 صبح ] [ ] [ نظر ]

 


.:: یَاالله ::.



مقام معظّم رهبری:

شکّى نیست که بر اساس حقایقى که خداى متعال تقدیر کرده است ،

خاورمیانه‌ى جدید شکل خواهد گرفت.

این خاورمیانه، خاورمیانه‌ى اسلام خواهد بود؛

88.12.08


[ سه شنبه 89/11/12 ] [ 12:28 صبح ] [ ] [ نظر ]

 

حقیقت پیروزی و شکست

خدا میداند روز قیامت وقتی روز های جبهه مان را ببینیم و روز های مرخصی را هم ببینیم، گریه خواهیم کرد که ای کاش مرخصی نرفته بودم. برادران! پیشروی و عقب نشینی در خاک، شکست و پیروزی نیست. حقیقت پیروزی، وحدت و انسجام؛ حقیقت شکست، اختلاف ماست. خدا می داند که من در این روزها دارم زجر می کشم؛ چرا که می بینم برادرانمان چه زیبا به پیشگاه خدا می روند. خدا نکند که عاقبت ما، جور دیگری باشد.

بختیاری                                                                                                                                                                  


[ دوشنبه 89/11/11 ] [ 11:18 صبح ] [ ] [ نظر ]

 

 

 

.:: یاربّ ::.



دعوت امام خمینی(ره) از ملت مصر براى قیام

امام خمینی(س) در سخنان متعددی از کشور مصر نام برده و از مردم انقلابی این کشور بویژه عاملان هلاکت "انور سادات" کودتاچی وابسته این کشور، تمجید کرده اند

 

.

در بخشی از سخنان ایشان درباره انقلاب آینده مردم مصر آمده است

 

:

«

 

من امیدوارم که ملت هاى دیگر هم توجه بکنند و اقتدا بکنند به این ملت ایران. ملت مصر اعتنا نکند به این حکومت جائرى که اعلام مىکند که ما هرکس اسم از اسلام ببرد سرکوب مىکنیم. بدانند که اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مرد مصرى که قیام کنند و این حکومت فاسد را، که از اول اعلام جنگ با اسلام داده است، سرکوب کنند


صحیفه امام جلد 15، صفحه 318

«

 

این رئیس جمهور تحمیلی ثانی [حسنی مبارک] که خیال دارد در مصر مثل آن [انور سادات] حکومت کند، دربست خودش را در اختیار آمریکا گذاشته است؛ قبل از اینکه به ریاست برسد اعلام همبستگی خودش را با اسرائیل و آمریکا کرده است. ندیده است که همان طوری که سلف طالحش به واسطه خشم ملت به جهنم واصل شد، همین عمل را با او هم خواهند کرد. ملت مصر باید این مطلب را بداند که اگر قیام کند بر خلاف این توطئه ها ج همان طوری که ایران قیام کرد- آنجا هم پیروز خواهد شد. ملت مصر از حکومت نظامی نترسد و به او اعتنا نکند و همان طور که ایران حکومت نظامی را شکست و به خیابان ها ریخت، آن ها هم بشکنند و به خیابان ها بریزند و این تفاله های آمریکا را بیرون بریزند. ملت مصر ننشینند تا این قدرت از بین رفته دوباره دست و پای خودش را جمع کند و نفوذ خودش را بر ملت تحمیل کند. امروز روزی است که ملت مصر باید قیام کند. امروز روز ضعف دولت است و قدرت ملت. این تکلیفی است برای ملت مصر، برای علمایی که وابسته به حکومت نیستند. این تکلیفی است برای علما. علمای مصر به پا خیزند و برای خاطر خدا از اسلام دفاع کنند. امروز شما پیروزید. ملت مصر امروز قدرت دستش است. ارتش معلوم نیست با دولت باشد مگر آن هایی که جیره خوار آمریکا هستند. ارتش مصر توجه کند به اینکه اگر بخواهد پشتیبانی کند از این حکومتی که اعلام کرده است که من تابع آمریکا و اسرائیل هستم و من هر کس دم از اسلام بزند او را خفه می کنم [ننگ است و] این ننگ را ارتش مصر به خودش راه ندهد و مهلت ندهد تا بعد از این باز اسرائیل بیاید و به شما حکومت کند و اسرائیل و آمریکا مقدرات شما را در دست گیرند
صحیفه امام، جلد 15، صفحه 285



[ شنبه 89/11/9 ] [ 10:55 عصر ] [ ] [ نظر ]
   1   2      >
درباره وبلاگ

بیاد شهدای گمنام!!! برای بچه های تفحص و برای آنهایی که به دنبال گمشده ی خود می گردند هیچ لحظه ای زیباتر از لحظه ی کشف پیکر شهید نیست. اما زیباتر از آن لحظه ای است که زیر نور آفتاب یا چراغ قوه پلاکی بدرخشد. در طلاییه وقتی زمین را می شکافتیم پیکر مطهر شهیدی نمایان شد که همراه او یک دفتر قطور اما کوچک بود ؛ شبیه دفتری که بیشتر مداحان از آن استفاده می کنند. برگ های دفتر به خاطر گل گرفتگی به هم چسبیده بود و باز نمی شد . آن را پاک کردم . به سختی بازش کردم بالای اولین صفحه اش نوشته بود: عمه بیا گمشده پیدا شده!
لینک دوستان
امکانات وب