سفارش تبلیغ
صبا ویژن

.:: یَااَلله ::.

سلام علینا من عند ربنا

 

لبیک یا خامنه ای

اعضای گروه عهد با توجه به حوادث اخیر منطقه و قیام مردمی کشورهای اسلامی تصمیم دارند انشاءالله با حضور در ورزشگاه آزادی در روز بازی تیم های پیروزی و الاتحاد در روز سه شنبه، 13 اردیبهشت ماه جاری از بیداری اسلامی رخ داده حمایت نموده و همدردی خود را با مردم ستمدیده کشورهای بحرین، یمن، تونس، لیبی و... با به احتزاز درآوردن پرچم و تن نمودن لباس تیم ملی این کشورها به جهانیان اعلام نمایند.

لازم به ذکر است حرکتی نخواهیم نمود تا بهانه ای به دست حریفان، برای محرومیت های احتمالی داده شود!

در همین راستا از همه اقشار مردم، به خصوص جوانان؛ هیئات، تشکل ها و انجمن های دانشجویی خواستاریم تا همراه ما در این حرکت به یاری مظلوم و ستیز ظالم اقدام نمایند.

همچنین از فدراسیون فوتبال انتظار می رود همانگونه که در یک حرکت انقلابی در آخرین بازی استقلال_پیروزی مراسمی تحسین برانگیز به جهت همدردی با مردم زلزله زده کشور ژاپن برگزار نمود، این بار نیز در راستای آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی با مردم همراه گردد.

*توضیح: سلام و درود به ارواح طیّبه ی شهدای بالاخص شهدای مظلوم انقلاب اسلامی بحرین.

به عنوان یک ایرانی استقلالی ، به منظور ابراز همدردی با بازماندگان شهدای مظلوم بحرین و مصدومین جنایات وحشیانه ی سفاکان وهّابی آل سعود و آل خلیفه بدینوسیله ضمن قرار دادن متن بیانیه در وبلاگ شهدای گمنام ، بدینوسیله همبستگی خود را با تمامی آزادگان جهان بالاخصّ مردم انقلابی بحرین اعلام میداریم.

 


[ سه شنبه 90/2/6 ] [ 1:11 عصر ] [ ] [ نظر ]


 

.:: الله ::.

روی لینک زیر کلیک کنید.


یک صفحه سیاه ظاهر میشود.

 

ماوس خود را هرجای صفحه و همه جای آن کلیک کنید، ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

 

سپس ماوس را کلیک کنید و در همان حال به همه جای صفحه بکشید و ببینید چطور میشود!!

 

تقدیم به شما دوستان عزیز: 

 
 
 
 
 
 
  

[ دوشنبه 90/2/5 ] [ 8:56 عصر ] [ ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

بیاد شهدای گمنام!!! برای بچه های تفحص و برای آنهایی که به دنبال گمشده ی خود می گردند هیچ لحظه ای زیباتر از لحظه ی کشف پیکر شهید نیست. اما زیباتر از آن لحظه ای است که زیر نور آفتاب یا چراغ قوه پلاکی بدرخشد. در طلاییه وقتی زمین را می شکافتیم پیکر مطهر شهیدی نمایان شد که همراه او یک دفتر قطور اما کوچک بود ؛ شبیه دفتری که بیشتر مداحان از آن استفاده می کنند. برگ های دفتر به خاطر گل گرفتگی به هم چسبیده بود و باز نمی شد . آن را پاک کردم . به سختی بازش کردم بالای اولین صفحه اش نوشته بود: عمه بیا گمشده پیدا شده!
لینک دوستان
امکانات وب